×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم

gegli

اجرای نمای کامپوزیت

امیر نما دارنده بالاترین رزومه اجرای نما

× شرکت امیر نما گسترآسمان بزرگترین مجری نما کامپوزیت در ایران و وارد کننده ورق کامپوزیت الوتک فنلاند وعضو هیت ریسه سبک کیوکوشین تزوکا کاراته در ایران و......... ( دارنده بالاترین رزومه اجرای نمای ورق کامپو.یت در ایران و عراق وفروشنده ورق کامپوزیت در زمینه ی اجرای نمای ساختمان با استفاده از متد و مصالح روز دنیا ،کارشناسان، متخصصین و نیروهای جوان و کاردان با توسل به رحمت بی پایان الهی با اهداف بلند تشکیل یافت . این مجموعه با تشکیل دفتر فنی بسیار قوی و استفاده از مصالح و ابزار های جدید و استاندارد و نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها توانست گام موثری در اجرای بیش از ده ها پروژه خصوصی و دولتی را در کشور بردارد و رضایت کارفرمایان خود را جلب نماید.
×

آدرس وبلاگ من

alutechiranblogfa.goohardasht.com

آدرس صفحه گوهردشت من

goohardasht.com/[email protected]

انتخاب شیشه مناسب برای پنجره و نمای ساختمان ها

انتخاب شیشه مناسب برای پنجره و نمای ساختمان ها


شیشه های مورد استفاده در ساختمان ها و منازل، معمولاً به چندگروه تقسیم می شوند:

1.                   شیشه های مشجر

2.                   شیشه های رنگی

3.                   شیشه های لامینه

4.                   شیشه های با خاصیت پراش کم.

بسیاری از شیشه هایی را که ما امروزه می شناسیم، زیر مجموعه شیشه های فوق می باشند.

1- شیشه های مشجر: این شیشه ها معمولاً برای حفظ حریم خصوصی افراد مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از موارد کاربرد این شیشه ها در حمام است. سه نوع شیشه مشجر متداول وجود دارد:

استیپولیت (stippoolite)، میستلیت (Mistlite) و کاترال (Catheral). نمونه های دیگر شیشه های مشجر شیشه های لامینه سفید، لامینه اوپال (Opalucent) و شیشه های اچ لایت (Etchlite) بوده که این شیشه ها در ساخت درب های ورودی به کار می روند. این سه نمونه شیشة مشجر از شیشه های دیگر قیمت بیشتری دارند.

2- شیشه های رنگی: شیشه های رنگی حاوی رنگدانه بوده و مقدار UV (اشعه فرابنفش)، نور مرئی و حرارتی که از شیشه عبور می کند را به طور قابل توجهی کاهش می دهند. معمولترین شیشه های رنگی، شیشه های طوسی، سبز و آبی هستند. این شیشه ها در مقایسه با شیشه های استاندارد رنگی گران ترند و لی تفاوت قیمتی آنها چندان زیاد نیست.

در نظر داشته باشید انتخاب شیشه حتماً با مشورت طراح یا معمار ساختمانتان صورت پذیرد.

3- شیشه های لامینه یا چند لایه ای: شیشه های لامینه به عنوان شیشه های ایمنی نیز شناخته می شوند. علاوه بر خواص ایمنی (موقع شکستن از هم پاشیده نمی شوند)، شیشه های چند لایه ای قادرند 90 درصد از اشعه فرابنفش تابیده شده به آنها را حذف کرده و لذا بهترین گزینه برای محافظت در برابر فرابنفش محسوب می شوند. دو جداره کردن پنجره با شیشه های لامینه، میزان عبور صدا را 50 درصد کاهش می دهد و لذا گزینه مناسبی برای کاهش صداست.

برای نیوزیلند استاندارد شیشه های لامینه ایمنی NZS4223 است.

۴- شیشه‌هایی با E (پراش یا نشر) پایین: شیشه‌های با E (Emissiuity) پایین، حرارت را درون ساختمان حفظ کرده لکن نور را به راحتی از خود عبور می‌دهد و اجازه ورود نور را به داخل می‌دهد. با استفاده از شیشه E پایین دوجداره (در و پنجره)، عایقیت حرارتی خانه ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

شیشه‌های استاندارد E پایین دوجداره معمولاً دارای یک لایه شیشه E پایین و یک لایه شیشه نرمال هستند. شیشه‌های با E پایین (پراش پایین) دارای پوشش مخصوصی می‌باشند. علیرغم آنکه تکنولوژی تولید این شیشه‌ها پیشرفت کرده ولی رنگ این شیشه‌ها اندکی به آبی متمایل است.

به منظور استفاده از هرکدام از شیشه‌های فوق برای منزل (در، پنجره و...)، ابتدا نوع کاربرد آن مهم است. برای مثال در یک منطقه بسیار گرم یا سرد، عایقیت دمایی مهم‌ترین پارام‌تر است و برای ساختمان‌هایی که در مناطق شلوغ واقع شده‌اند، فاکتور مهم، عایقیت صوتی است.

دوشنبه 15 بهمن 1391 - 1:44:43 AM

ورود مرا به خاطر بسپار
عضویت در گوهردشت
رمز عبورم را فراموش کردم